بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:29
بازديد از اين پست : 246

با توجه به گزارش ها در اسپانیا، بارسلونا برای خرید دی ماریا دست به کار شده و حتی پیشنهاد 60 میلیون یورویی هم داده است.

برخی از گزارش ها روز گذشته اعلام کردند دی ماریا پس از آن که بیان کرده نمی خواهد در رئال مادرید بماند، باشگاه بارسلونا تصمیم گرفته که برای خرید او دست به کار شود؛ حتی گفته شد که پیشنهاد 60 میلیون یورویی نیز برای انتقال این بازیکن ارائه شده است.

حقیقت این است که کاتالان ها از مدت ها پیش خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن بوده اند. در زمانی که چیکی بگریستین مدیر ورزشی و فنی تیم بارسلونا بود، تاکید زیادی بر خرید آنخل دی ماریا داشت. دی ماریا آن زمان در تیم بنفیکا بازی می کرد و تنها 22 سال داشت، چیکی بگریستین خرید او را پیشنهاد داد اما پپ گواردیولا این پیشنهاد را رد کرد.

مدت کوتاهی پس از آن روزها، در سال 2010 رئال مادرید با پرداخت 35 میلیون یورو به سرماگزاران لیسبون، دی ماریا را به سانتیاگو برنابئو منتقل کرد، هرچند که مادریدی ها مطمئن بودند برای خرید او 25 میلیون یورو هزینه کرده اند.

حال، دیشب دی ماریا در لیست بازیکنان رئال مادرید برای فینال سوپر کاپ اسپانیا برابر اتلتیکو مادرید قرار نگرفت و خروج او از مادرید قریب الوقوع به نظر می رسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »